Det är nu det riktiga äventyret startar!

Hej kära läsare!

Nu sitter jag här och skriver med bara några timmar kvar innan den riktiga resan verkligen startar! I skrivandets stund är det endast 9 timmar kvar till flyget startar och 34 timmar kvar till jag sätter mina fötter i Leticia (sover en natt i Bogota).

De senaste dagarna har varit fyllda av saker som varit tvugna att göras innan resan och även några oväntade överraskningar som skapade lite panik, men även det löste sig.

Nu innan jag stänger ner datorn för några dagar vill jag tacka er alla som hjälpt mig göra detta möjligt, utan er skulle jag aldrig kommit dit jag nu kommit.
Ett extra stort tack till min tålmodiga och hjälpsamma mamma som har fått stå ut med ett och annat samtal från min sida. Många samtal har varit för att dela med mig av alla glädjande beskedd, samtidigt som det blivit många samtal för att "avreagera" sig lite, och ett och annat panikfyllt samtal i hopp om hjälp, tack så mycket!

Jag hoppas ni forsätter läsa här på bloggen under resans gång, jag ska så ofta som möjligt skriva och även ladda upp bilder från bygget och äventyren.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart jag alltid finns!



Nu har du fått vingar och jag vet att du använder dem klokt. Ha uppsikt, Ha roligt, Ha tålamod och kom ihåg att det inte alltid blir som man tänkt sig, det blir på ett annat sätt.



Välkommen tillbaka :)

2011-01-17 @ 07:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0