Lotteriet

Kära läsare!

 

Det har nu gått några veckor sedan jag hade mina projektredovisningar, tyvärr var det inte så jätte många som dök upp men det blev iallafall några stycken, vilket jag är väldigt glad över.

Under dessa två projektredovisningar hade jag ett lotteri med fina priser, bl.a. ett första pris från Karl Hedins till ett butiksvärde av 6000 kronor.

Lotteriet var organiserat så att man själv fick välja ett av lottnumren mellan 1-100, och varje lott kostade 50 kronor.

Lotterna kan även köpas här på bloggen, kontakta mig via mail så löser vi det i så fall.

Dragningen kommer ske inom de 2 närmaste veckorna, jag har en projektredovisning kvar och när den är genomförd kommer vinnarna publiceras här på bloggen, samt kontaktas via telefon.

Ni som redan köpt lotter vill jag tacka för ert tålamod och jag lovar att ni snart får reda på om just ert nummer vann.

 

Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0