Det går trögt just nu...

Hej alla kära läsare!
Jag vill börja med att be om ursäkt för den usla uppdateringen här på bloggen, men tyvärr har det inte funnits så mycket att meddela Er.
Jag har nu väntat i över 1 månad på att få information angående vilken familj jag ska bygga huset åt, i början av vecka fick jag besked att familjen nu var fastställd men att informationen om den kommer att dröja.
Jag bestämde mig idag för att detta inte skulle stoppa mig att gå vidare, jag kommer i veckan förhoppningsvis få mina broschyrer tryckta (tyvärr utan information om familjen). I slutet av denna vecka eller i början av nästa beräknar jag att sätta igång att söka sponsring från Örebros olika företag.
Resan är nu beräknad att ske i slutet av januari, så det är nu inte långt kvar!
Jag ber återigen ursäkt för den usla uppdateringen och jag lovar att jag kommer skärpa mig.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0