Snart börjar nedräkningen

Hej kära läsare!
 
Nu händer det ständigt nya saker, igår bokades flygbiljetterna och avresedatumet är spikat till den 17 januari, jag kommer återigen sätta mina fötter på Svensk mark den 4 februari.

Jag var idag på ett frukostmöte som arrangerades av Kapitän, där ett 20-tal egenföretagare fanns på plats. Detta var en möjlighet som jag är otroligt tacksam över att jag fick, och jag tror att detta genererade i att det kommer rullar in mer pengar på kontot. Det var många som kom fram till mig efteråt och tyckte att projektet var väldigt intressant och att jag även kunde räkna med att det skulle komma in pengar från dem.

Jag var även på besök hos en av familjens vänner, Anne-Marie Sandberg, som också skulle bidrag med en summa pengar, så nu känns det som det rullar på rätt bra ändå.
Under morgondagen kommer jag bl.a. besöka läkare för att genomföra vaccineringen som är nödvändig för att undvika sjukdomar när jag är på plats i Colombia.

I föregående inlägg skrev jag att den nya artikeln i Örebroarn eventuellt skulle komma ut denna vecka, men tyvärr kommer det inte ske riktigt än, men jag har förhoppningar om nästa vecka.

Jag vill tacka Er som läser min blogg och vill även uppmuntra Er att fortsätta det.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0