Återstår endast 28 dagar

Hej kära läsare!

Nu återstår det endast 28 dagar kvar till jag lyfter från Svensk mark.

Jag var förra veckan med i lokaltidningen Örebroarn där det var en kort uppföljning efter artikeln som publicerades för 8 veckor sedan.

Jag fick många överraskande och glädjande besked under förra veckan, ett mail från ordförande i Axberg Innebandy som berättade att de skulle skänka alla publik intäkter från div 1 matchen den 9/1, vilket överraskade mig otroligt mycket.
Min föredetta lärare hörde även av sig och meddelade att Internationella Engelska Skolan i Örebro, skulle vara med och bidrag till projektet, och slutligen bestämde sig min rektor på Virginska skolan att han skulle bidra med lärarnas alla julklappar.

Det går nu framåt, men det är ändå en lång bit kvar att gå och jag hoppas att ni därute vill hjälpa mig!

Ha det bra i detta vinterväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0